laupäev, 4. august 2012

3.08

 Tänane oli armas. Emal ja Robinil on samal päeval sünnipäev. Nummi.
 Kui ema ja isa poodi läksid, siis lippasin samal ajal lillepoest läbi ja ostsin emale 3 heledat roosi. Kõige ilusamad noppisin sealt ära. Ema oli ääretult üllatunud. Isa ka... isa isegi rohkem kui ema.
 Kella ühe aeg tuli tädi Annely. Ajasime kõik juttu, tegime süüa ja sõime. Awesome times. Mulle siiski sümpatiseerivad sellised pisikesed ja vaiksed koosviibimised. Tänase juures oli ainult naljakas see, kui agressiivselt mulle pidevalt veini juurde kallati. Nojah, ega ma eriti midagi vastu ka ei öelnud. Kui tihti ikka sellist asja juhtub...
 Mingil hetkel sain ma oma uue arvuti ka kätte, which was awesome. Mul oleksid nagu jõulud praegu. Aga soojemad ja paremad. Jah. Uue arvutiga olen ülimalt rahul. Vähemalt siiani. Usun, et ka pikemas plaanis olen rahul. Well, kind of pean ka olema. Ise valisin ja nüüd ei tohi vinguda. Pmts nii ongi. Mitte, et midagi vinguda olekski.... oh, dear...
 Kui Annely ära läks, siis tuli Sirje koos Ivoga siia. Järgmine söömaaeg. Mu. Kõht. On. Nii. Täis. Actually... nüüdseks juba tühi, aga ma ei viitsi midagi enam süüa. Puhtalt sellepärast, et ma olen nii nõrkemiseni laisk. Tegelikult olen ma täiesti kurnatud.
 Homme lähen Kaberneeme kiisu juurde. Sest tal oli sünnipäev. Ja ma igatsen teda juba hirmsasti. Ja ma ei oska eriti kuidagi kodus olla. Tjah... Arvatavasti jõuan õhtul sinna. Jään sinna teadmata pikaks ajaks. Eks näis kuna ma inimestele pinda käima hakkan. :)
 Praegu on vist kõik?
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar