kolmapäev, 22. august 2012

 Sain Jannuga kokku täna. No nii ulmekalt kaua polnud üksteist näinud. Pole ka ime. Me kumbki polnud koduski. Igatahes, rääkisime pikalt ja laialt juttu sellest, mis toimunud on ja tegime uus plaane. Homme kohtume jälle. Tuli välja, et Jannul on mida tähistada ja mul on muidugi tema üle hea meel, nii et toimub pisike viisakas celebration. Ilmselt mängime veel Zoo Tycoon'i ka. Tänane õhtupoolik kadus ka täiesti selle mängu lainel (kes ei tea sellest mägust - guugeldage!). Jubedalt sõltuvust tekitav asi. Nooremana käisin seda sõbranna juures koguaeg mängimas ja nüüd leidsin jälle üles. Mind ei saa enam arvuti küljest lahti (ja sellepärast, kiisu, ma midagi mängida ei tahagi).
 Mu Chilla on nii nunnukas. Ta lehvitas mulle täna hommikul. See oli reaalne lehvitus. Mu laps õppis lehvitama!
 Tjah, kui veab, siis pajatan homme ka mingi loo.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar