laupäev, 4. august 2012

@Kaberneeme

Ma ei oska enam kodus olla. Ma ei meeldi ka seal eriti kellelegi vist. Korjasin kompsud kokku ja tulin jälle siia kiisu juurde.
Käisime siin Robiniga ühe lapse sünnipäeval. Seal oli päris armas koosviibimine. Inimesed olid enamasti minu jaoks võõrad, aga sellist minu peale viltu vaatamist (e. who-the-f-is-this?!?!) ka väga polnud. Pean mainima ka seda, et maja asukoht oli ülimalt hea (vaatega merele). Armas koht.
Mul on liiv suus.
Kiisu sai täna mu kingituse ka kätte. Näo järgi tundus meeldivat. Milline rõõm.
Kuna mul nüüd on siin tööpäevad läbi, siis... ma saan magadaaa!!! Well, seni kuni Robini äratuskell heliseb. Kell 8? Ja siis juba peale igat pooltundi. :)
Rohkem juttu pole mul vist lisada.
Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. Kas sa ütled ka mis kinkisid? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No nüüd võib vist juba öelda jah. :D Mitu pakki kummikomme, mis on ta lemmikud, nutella, medikaid ja šampuse.

      Kustuta