neljapäev, 16. august 2012

"Mulle meeldib su... moll."


 Kiisu jõudis kella kahe paiku öösel koju. Helistas mulle teel tagasi ja tegi loomahääli. See on ilmselt märk sellest, et keegi on purjuss. Ma magasin edasi.
 Hommikust ei mäleta ma jälle eriti midagi. Voodist ajasin ma end välja 10 minutit varem kui eile. Hommikusöögiks sõin jõhkra prae. Natukese aja pärast läksin kiisule tööjuurde külla. Istusin seal kella viieni ja siis tulin koju tolmuimejaga möllama. Niiiiiiiiiii mõnus kuum ilm oli, et kahju oli isegi tuppa koristama tulla. Käisin poes vahepeal ka jajajaja... jah.
 Õhtul läksin jälle kiisu tööjuurde. Niiiiiiiii külm oli. Kiisu lihvis täna 5h jetti. Me oleme ikka paras paar. Ma triigin 6h pesu ja tema lihvib 5h jetti. Oknorm. Kuidagi tõbiseks olen vist jäänud. Kurk on valus. No ja kiisul on nohu... superluks!
 Praegu olen jälle üksi. Robin läks semu sünnipäevale jälle. Jah, selle sama semu. Otsustasin täna jälle koju jääda. Kuulsin, et kui ma läheks, siis ilmselt ristitaks mind Matildaks või kellekski selliseks. Jätaks vahele. Keegi ei oska juba praegugi mu õiget nime õieti öelda.
 Homme võtan ilmselt lõpuks oma kaamera kotist välja ja tõesti lähen pildistama kedagi/midagi. Ma pole seda siiani teha jõudnud ja ma olen siin juba kuid olnud. Ulme! Kodus olen ma sel suvel mingi 2 nädalat vist olnud. Kokku olin kõige kauem järest nädala ja siis oli ka kuidagi võõras ja imelik. Aganojah, laupäeval jõuan ilmselt jälle sinna. Või siis reedel. Vaatab kuna välja visatakse. :)
 I miss my little squirrel sooooo much. :(
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar