neljapäev, 23. august 2012

What is my life?

a me olime J'ga eile ka sellised vennad
 Eilne istumine Jannuga kujunes lõpuks välja hoopis teistsuguseks, kui lootnud olime. Kell 'peaaegu-4' sain ma enamvähem nagu paanikahoo. Paanilise nutuhoo. Päris korralik oli teine. Põhjustest ma parem siin ei räägiks. Ütleme nii, et asi lahenes. Kui päris nii saab öelda.. idk, I'm confused. What is my life? -.-
 Päev möödus. Sant oli olla. Emotsionaalselt ja kind of füüsiliselt ka. Ma nägin unes, et mu köögiakna taga oli surnud smurf. Ja eile öösel nägin unes kuidas üks lehm mind koju jälitas, mis apparently tähendab, et see lehm jätab su järgmisesse päeva ühe piraka, haisva koogi.
 Mul oli sitt päev. Öö veedan ma igatahes Tumblr'is ja kavatsen seda nautida. Koos ükssarvikute ja 'paradise' postitustega seni, kuni mu reblog'imise limiit täis saab.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar