neljapäev, 20. detsember 2012

19.12

 Täna oli slightly parem päev kui eile. Teed sain ilusti püsti seistes teha. Koeraga väljas käimine ei tapnud ka ära. Tervis oli okei.
 Hommik oli jube. Detailidesse ma parem ei laskuks, aga ütleme nii, et oli palju karjumist ja isa läks hilisema bussiga tööle. Ma ei tea kui kaua ma veel siin olla jaksan.
 Facebookis sai ka kõvasti probleeme lahendatud. Mu eelnevas postituses võib näha... ma isegi ei tea. Ütleme nii, et kui kasutada kellegi jaoks liiga fancy'sid väljendeid, siis eeldatakse, et ma kohe vihkan teist. Ehk peaksin ma lõpetama selle viisakalt väljendumise ja rääkima nagu üks 12 aastat vana tüdruk. Kui kellelegi, kes on 18 ja kes on peaks olema juba suht mees, on selline suhtlusstiil omane, siis miks mitte ka 2 aastat nooremale tütarlapsele. I mean, ma võin ju üritada, aga ma tean, et mu ajurakud hakkaksid surema ja ma hoolin oma ajurakkudest väga. Vahest siis kui ma olen juba 80 ja pooleldi seniilne. Mis mul siis ikka enam kaotada on? :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar