pühapäev, 23. detsember 2012

23.12.2012

Keegi pole end hauast välja kaevanud. Mitte keegi. Päriselt ka.
Kiisu on siin, nii et see on awesome. Eile seadsime kööki korda. Uued tehnikavidinad toodi ära ja kiisu oli nii armas ja aitas kõike paigaldada. Köök näeb tegelikult veel väga poolik välja, sest ühte kõige vajalikumat lauda pole meil veel käes. Köök näeb ilmselt sama koll välja veel kuni kuu lõpuni. Aga vähemalt tehnika on uus, eks?
 Täna õnnestus lõpuks Jannut ka näha üle 200 aasta. Vahepeal oleks nagu reaalselt 2 jääaega olnud. Leppisime kokku ka pikema kokku saamise, sest praegu nägime üksteist ainult paariks minutiks ja sellest ilmselgelt ei piisa. :)
 Teisipäeval on 2 korrust all pool jõuluistumine ka. Ma ei teagi kas ma see aasta saan minna, sest keegi tahetakse ilmselt koeravalvesse ka jätta. Eks paistab mis saab.
 Küüntega pole ma mitte sussigi teinud. See valge püsib üllatavalt hästi peal... Küll ma täna midagi oma küünistele mäkerdan ka.
  Ma igatsen oma muusikakogu.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar