esmaspäev, 31. detsember 2012

2012 saab otsa

 Surin. Kõik surid täna. Selle korteri kõige popim mäng on "Arva, kes sureb esimesena". Asi näeb välja nii, et kui keegi end jubedalt tunneb, siis ütleb: "Ma suren ära." Kui keegi arvab, et tema tunneb end halvemini, siis vastab ta: "Ma suren ennem." Edasi puhkeb vaidlus ja keegi peab lõpuks pikali heitma. See, kes esimesena pikali heidab tunneb end ilmselgelt halvemini ja on kind of võitja. Ow god, what is my life...
 Kuna mul on mingi kahtlane nõrkus peal ja tegelikult oleks mul vaja ka hommikul varem ärgata, siis peale küünteblogi postitust lähen ma magama ära. Lihtsalt ei jaksa midagi muud teha + hilja on ka juba.
 Homme (tehniliselt juba täna) lähen ma Kaberneeme. Õigemini loodetavasti lähen. Kui tervis hakkab tõesti ka homme nii jubedalt jukerdama, siis ausaltöeldes ei näe ma end kuhugi minemas ega midagi tegemas. Näpud ja kõik muu ka risti, et mul oleks homme see hea päev, mis täna minuni ei jõudnud.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar