esmaspäev, 17. detsember 2012

#YOLO

 Pealkirjas mainitud ütlusega on vist enamvähem kõik tuttavad. "Sa elad vaid korra." Kui keegi usubki uuestisündi (khm, ma olen ilmselt üks nendest, kes kind of seda usub), siis sina ja sinu elu on ühekordne sündmus... ja siis saab sinust keegi teine orav või jumal teab mis. Mida iganes keegi usub - sina, nagu sa oled, elad ainult korra! See, mis sa oma eluga teed ja kuidas sa seda elad, on täiesti sinu teha. See mõte viis mind täna täiesti rööpast välja. Ma sattusin segadusse ja osalisse masendusse. "Mida perset ma pean tegema, et mu eksistents midagi tähendaks?" Raamat? Mis siis kui ma käivitan sellega mõne negatiivse päästiku? Mis siis kui ükskõik mida ma teen pole piisav? Mis siis kui ma teen juba praegu asju valesti? Kas ma üldse tahan siis siin maailmas midagi muuta? Äkki saab minust järgmine inimene, keda terve maailm vihkab? Elus on lihtsalt nii palju kuradi valikuid ja kui see mõte ühest elatavast elust muutub järsku nii koormavaks, siis satub iga su tegu küsimärgi alla. Kas see üks vabaks võetud aasta oli õige tegu? Kas see kool, mille ma järgmiseks valin, on õige? Näete, täpselt nii ma end perse keerangi. Mul on üks elu ja ma hakkan uut universumit leiutama. Kõige jubedam minu jaoks ongi just see, et ma olen veel nii noor ja mul on küllaltki palju olulisi valikuid vaja teha. Inimesed eeldavad juba, et ma tean surmkindlalt kelleks ma saada tahan ja et mul on juba oma elust sotti saadud. Aga ei ole. Ma ei tea veel midagi. Just sellepärast ma tunnengi end nii kuradi abituna ja lihtsalt lapsena. Ma võiksin vabalt öelda, et tahan saada mustkunstnikuks või astronaudiks... või baleriiniks. Küsimus on selles, et ma selle ühe valikuga oma tervet edasist elu perse ei keeraks. Sest kes tahaks elada vaid korra ja see elu, mis sul on, on tänu su enda valikutele perses? Niisiis olen ma omadega puntras. Ma tean ainult seda, et mulle meeldib psühholoogia. Mulle meeldib psühholoogia väga. Psühholoogia on minu jaoks nagu matageeniuse jaoks matemaatika (Kas ma nimetasin end just geeniuseks? :O).
 Mida ma selle kõigega öelda tahan? Jah, sul on ainult üks elu ja see, mida sa sellega teed on sinu valik. Kas sa tahad lühikest elu ja lõpetada selle näiteks narkootikumideüledoosiga või sa tahad pikka ja sisukat elu, mille üle sa ääretult uhke oled ning mis inspireeris teisi inimesi? Võta riske, mis võivad sind viia sinna, kuhu sa tulevikus jõuda tahad ja ole oma teekonnal teiste inimestega lahke. Iial ei või teada, millal see ära tasub. Karma.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar