laupäev, 29. detsember 2012

"Ma loodan, et koer sööb ta toa seinad ära." -"Paras oleks."

Emal on tekkinud isaga säde - nad mõlemad vihkavad mind. Mul on tahtmine tänaseks kodu hüljata, et neile siis see kauaoodatud vihkamise põhjus anda. Awkward Kohtla-Järve semudega kohtumine on ka ilma minuta piisavalt awkward... See oleks ilmselt päev, mil isa kasutab mu nime ja ma vahin talle terve see aeg otsa, sest... Well, that's it... See on imelik.
Teine võimalus on see, et ma teen koeraga ülipikad jalutuskäigud. Kiidu ja jumal teab kuhu, kuigi see variant tundub vähem ahvatlev, sest ma pean ikkagi kodus passima ja mängima osakest ilusast perepildist, kus miski pole valesti ja kohe kindlasti ei peeta minu vastu mingit õelat plaani.
Thank you, yes yes yes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar