esmaspäev, 28. märts 2011

ära torma!

Ma lihtsalt pole hommikuinimene ja mõte sellest, et ma pean end veel kodust välja vedama ja kuhugile mingeid asju omandama minema, tekitas lihtsalt jubeda enesetunde. Kusjuures esimeses tunnis hoidsin ma vaevu silmi lahti. Õpetaja märkis ära, et me kõik paistame väga elevil olevat. Jah, juba pooleldi magades olen ma alati väga elevil. :)
Päev venis kuidagi vastikult ja ei saa mainimata jätta kui külm mul terve selle vastiku koolipäeva jooksul oli. Ma lihtsalt värisesin, kuigi mu käsivarred olid täitsa soojad (nii mulle väideti). Eee, jah. Ahjah, bioloogia KT-s oli õpetajal 2 punkti märkamata jäänud ja nii tõusis mu hinne kolmelt neljale. Ja ma kaalun ikka veel eksami variante, mis on loomulikult väga võrratult lõbus. Jah.
Reedel saab nali. Saan arvatavasti oma nädalase kultuurilaksu ka kätte. Pean veel enne "Libahunti" minema Triinu kitarrikontserdile niiet jah. Lõbus jälle.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar