pühapäev, 13. märts 2011

esimene viimane

Igav mul enam igatahes ei hakka... Jube naljakas on see kuidas mul praegu pea täiesti tühjaks lõi. Süüdistan kõiki neid põrutusi, mis ma täna kelgutamisest sain. Nüüd lisandus mu sinikakogule veel paar laigukest. Võimaaaas!!! Tänane mööduski põhiliselt kelgutades. Teel koju tegin proovi kui palju ma vinguda saan. :D "Issver kuidas mu selg valutab... mhh, mul on jalad täiesti märjad ju... Mul on külm... ma tahan kojuuuuu..." Seda ise kuulda oleks olnud teine asi loomulikult. :D Näpp hakkas nüüd jälle veritsema. Lumi oli täna terav. Muljetasime emaga hetk tagasi reedest. Käisin Tartus "Helisevat Muusikat" vaatamas. Üllatuskingitus sünnipäevaks. Koolis pidin olema 4 tundi ja sain täpselt enne matemaatika KT-d ära. Selle pean ma nüüd järgi tegema mingi päev. Matemaatika ongi hetkel kõige kehvemas seisus. Keskenduks veel viimased päevad sellele ainele, aga nüüd kuni neljapäevani peaks Triinu jutu järgi iga päev mingi töö olema. Võrratu... MUL ON HOMME SÜNNIPÄEV! Naudin veel viimaseid noorushetki õppides nagu loll ja lootes, et miski ajju ka salvestub. Homme saab vähemalt kalliralli kaela niiet on veel mida oodata. :D Thank you, come again! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar