teisipäev, 15. märts 2011

kakasti juba

Lohutan praegu ennast öeldes: "Vähemalt eile oli hea päev." Täiesti jube kui närvilised kõik on. No see on see veerandi lõpp. Kodus tullakse juba kallale ja koolis ka virisetakse. Virisevad isegi need, kelle asi see üldse pole. Super... Kõik vahetunnid kulusid mul täna millegi õppimisele. Kord täitsin geo töövihikut, mida täna ära ei korjatudki, siis täitsin biuka töövihikut, mida ka ära ei korjatud. Matemaatika kontrolltöö läks ka täiesti metsa. Arvatavasti 2 kukub. See oleks küll jõle vahva lugu. Koju ei pidanud ma vähemalt üksi tulema. :D Terve koolitee oli jääs ja libe. Pidin pmts 2km koju uisutama. :D Vahepeal sai meeletult palju naerda. Triinuga tulid sellised teemad üles, et whoaaa.. :D Neist ma siin parem ei räägikski. :D Vähemalt sai natuke naerda. Kodus oleksin pidanud kohe lugema hakkama, aga magama jäin. Tegelt hea, et jäin. Nüüd on palju parem olla, kuigi uni peaks nüüd öösel kahe paiku tulema alles... Raamatu sain ma ikka läbi. Triinu andis koolis mingi õhukese raamatu, et mul mingigi selle veerandi raamat läbi oleks. Oeh, aitäh, Triinu! Peaks ekoolist oma hindeid ka piiluma, aga ega eriti ei julge küll. :D Midagi väga hullu ei tohiks ka seal olla vist, aga ikkagi. :D Jänes püksis. Thank you, come again!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar