reede, 18. märts 2011

"Tüdrukud hakkavad käima nende poistega, kellel on suured musklid."

Pealkiri tuleb esimese ja teise klassi laste pisikesest etendusest, mis rääkis armastusest ja suhetest. Täitsa lõpp kui armas ja naljakas see oli. :D:D Koolis oli täna täitsa tore. Väga hullu õppetööd ei toimunud õnneks. Kunstis sain ära lõpetada ühe pooleli oleva töö, mida ma olen juba ammu tahtnud lõpuni teha. Kodus läheb see ilmselt ka seina peale. Aktus läks seekord kuidagi kiiremini. See pisikeste etendus oli minu jaoks aktuse tipphetk. :D See oli lihtsalt jube armas. :D No ja meie klassis on ainult 2 nelja-viielist, teistel on kõigil mõni 3 või 2 tunnistusel. Viielisi pole üldse. :D Võimas! Peale aktust jäin veel kooli matemaatika konsultatsiooni. Kusjuures sain isegi põhimõtteliselt aru. Pidime kohe KT ka uuesti tegema. See ehmatas päris korralikult ära. Töös tulid mul sisse märgivead. Väga lollid vead. Siiani torisen endaga. Hindeks kukkus ikkagi 3. Vaheajal tegelen siis natuke matemaatikaga ka. Vahest inkuga ka kui tahan selle eksami teha. Vaatab, mõtleb. Peale kooli oli mul meeletult palju vaba aega kuni semu kidra kontserdini ja ma ei osanud midagi teha. Passisin lihtsalt tühja seni kuni oleks pidand minema hakkama. Naljakas, et just siis helistas emme ja käskis hakata piimaga mässama. Seni kuni mina mässasin algas juba kontsert ja poole kontserdi pealt ma ka sisse sadada ei tahtnud. Suhteliselt nõmekas tunne oli. No praegu peaks hakkama juba koristama ja homseks vaikselt asju sättima. Vahest saab siis sooja ka natuke. Ma olen terve päeva meeletult värisenud. Sellest olen ma juba ka väsinud. -.- Aga olgu, hakkan koristama. Sööge vitamiine ja thank you, come again!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar