laupäev, 26. märts 2011

sweeeeeeet

Täna läks hästi. Mingit kodus kopitamist polnud õnneks. Jooksin linnas mööda poode. :D Jamasti oli see, et polnud ikka piisavalt aega, muidu oleks saanud semudega ka midagi ette võtta. -.-
Ralli algas Ülemistest. Tuiskasin läbi nii paljudest esimese korruse poodidest, mis huvi pakkusid (nt. kõik elektroonika poed, raamatupood, toidupood, ehetepoed ja miskit oli veel... ahjah, loomapood). Teisel korrusel läks mul meeletult kaua. Seppäläs istusin terve igaviku ja proovisin seal vist kõik teksad läbi. :D Mulle on kohutavalt raske leida sobivaid teksasid. :D Üks variant on see, et need on ülevalt liiga laiad, siis teine et on nad alt liiga laiad ja ülevalt kitsad (täna oli esimene kord kui ma sellise variandi otsa komistasin) ja siis on veel selline variant kuhu mind mahuks 2 tükki sisse, kuigi number ise on XXS. Ei, väga hästi ju. :D Järgmisena läksime Virusse rallima. Seal polnud ka rohkem õnne. No ja lõpuks olid asjad nagu alati - saime kõike muud peale selle mida päriselt vaja oli. :D Aga ma ei kurdaks, hästi läks. Ahjaa, ma sain piletid 1. aprilliks etendusele "Libahunt". Jesjesjesjes. Selle üle on küll hea meel. Mulle meeldivad nimelt teatrid, kinod ja kunstimuuseumid. Nomnom.
Praegu valutan ma meeletult ja söön ka. Peale sellist pikka päeva, mille jooksul pole üldse korralikku sööki silmapiiril olnud, on vist tõesti igasugune söök nomnom. Nomnomnomnomnomnom. Jebs. Ee, homme olen ilmselt pailaps ja loen midagi jaaa midagi pidin ma veel tegema, aga ilmselgelt ei mäleta ma mida täpsemalt. :D
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar