kolmapäev, 16. märts 2011

lucky me

Täna oli igatahes parem kui eile. Esimesed kaks töpa tundi sai pilutatud ja teise tunni lõpus sai äsja valmind magustoitu pugitud. NOM. Kirjanduses sain kenasti oma raamatud vastatud, nüüd ainult kolm veel vaja läbi saada. Kehalises libises suusk liiga hästi ja tunni lõpus kostus juba veerandi alguses oodatud lause: "Sel veerandil enam suusatamist ei tule." Suusatamine pole lihtsalt minu jaoks. Matas sain õpetajaga asjad läbi räägitud. Veerand oleks pidanud tegelt 2 tulema, aga ma pean täna tegema veel mingid töölehed ära ja need talle homme ära andma. Praegu pani ta mulle kolme välja. Ma pole kunagi varem ühe kolme üle nii suut rõõmu tundnud. :D Vot nii. Füüsikas sain ilusti kõik spikrilt maha kirjutatud. Täiesti rahulikult. Tore. Erinevalt eilsest oli täna palju positiivsem meeleolu. Kooli teel tegin koerahääli mingil põhjusel ja torkisin Triinut suuskadega. :D No vähemalt endal oli lõbus. :D Laupäevaks on ka kõvad plaanid. Kuidagi ju peab vananemist tähistama eks? :D Tjah, nii ongi. Täna õhtul läheb veel arvatavasti jamaks, aga mul on praegu liiiiiiiiiga hea tuju, et saaksin sellele keskenduda. Woof, woof! Thank you, come again! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar