kolmapäev, 30. märts 2011

pimpõm

Täna räägiti kuidagi väga palju maailmalõpust. Minu arust on kuidagi imelik kuupäevaliselt ette ennustada kuna kõik sureb. Minu jaoks lõppeb maailm siis, kui mina lõppen.
Reedest olen palju mõelnud. Üks plaanidest kukkus ära nüüd. Kitarrikontserdile ma lihtsalt ei jõua. Mis seals ikka...
Eksamitest mõtlesin täna palju, palju ja jõudsin järeldusele, et inglise keel oleks mulle vist kõige kasulikum. Teine KASULIK variant oleks matemaatika, aga sellest ei jaga ma midagi ja seega on see välistatud. Jääbki siis vist inku.
Kui koolist jõudsin läksin metsa pildistama. Ei näinud midagi väga huvitavat. Need puud on seal koguaeg olnud. Lootsin mõnd lindu näha või midagi, aga olid vaid puud ja natuke liiklust. Aga ma nägin ühte pisikest kuuske, mis oli ära ehitud vanade CD-dega ja paari jõuluehtega. Muud midagi polnudki. Ahjah, pettumus oli.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar