neljapäev, 17. märts 2011

kõige šokolaadisem šokolaadi muffin šokolaadi glasuuriga

Nägin ükskord unes sellist šokolaadi imeasja ja pole siiani unustada suutnud. Tundub, et see ei unune ka seni, kuni ma selle kätte olen saanud. :D Koolis oli täna märksa rahulikum, aga ikkagi ei saadud ilma paari hindelise tööta läbi. Inimeseõpetuses oli mingi allergiate ja nakkushaiguste peale, mille ma sain täitsa rahulikult kas enda või Triinu lahtisest vihikust maha teha. :D Ajaloo kontrolltööks õppisin poole kaheni öösel niiet parem oleks kui ka hinne seda näitaks. Venku tunni ajal kui teised dialooge lugesid vajus mul silm täiesti kinni. Kuskil 5 minutit olin kindlasti poolunes. Päris hästi tegelikult, sest tund sai minu jaoks siis kiiremini läbi ja see oli kindlasti üks esimesi kordi kui nii oli. Tjah. Homme peaks meil olema 3 tundi + aktus, aga mina pean koos mõndade teistega jääma kauemaks mata konsultatsiooni. Tegelt väga hea. Muidu oleks pidanud tulema vaheajal. Selgeks on vaja ju teema ikkagi saada. Juba järgmine aasta on eksamid. Peale kooli läksin Triinuga ta emme tühja korterisse. Tegime juba laupäeva õhtuks tsipa plaane. Nali hakkab saama. :D No loomulikult siis, kui me seal vee tööle saame... Homme lähen vist semu kitarrikontserdile ka. Huvitav kuulata. Pole muusikakooli nina sellest ajast pistnud, kui sealt jalga lasin. :D Loodaks, et keegi õpetajatest tänitama ei hakka. Kui Triinu juurest koju tulin, siis jäin kohe magama. Ööst puudu jäänud uni tuli tasa teha. Tunne on nüüd igatahes parem. Koolis pole enam isegi nii hull käia. Üldse juba kuidagi väga hea on. :D Thank you, come again! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar