esmaspäev, 21. märts 2011

hästi ju

A ma käisin täna hambaarsti juures. Bussiga linna sõita oli jube. :D Kuna ma istusin taga otsas, siis lendasin ma vahepeal oma istmelt ligi 20cm õhku. :D Ma ei tea milles asi oli, aga see tuleks neil ruttu ära parandada, sest järgmise sõidu lõpetaks ma arvatavasti bussilaes. :D
Ma ei saa aru, miks sisendatakse inimestele, et hambaarst on hirmus. Minu jaoks ei ole. No vb on lihtsalt asi selles, et ma olen juba igasugu arstidega nii ära harjunud. Järjekorras oodates muutusin ka veits närviliseks, aga siiski ei suuda keegi ületada minu ja mu emme tantsu ooteruumis. :D:D See oli lihtsalt klass omaette. :D Aga hambaarstil läks täitsa ilusti. Ära ma ei surnud, ära ei uppunud, verest tühjaks ei jooksnud. Kõik oli täitsa okei. A, ma pean hakkama jälle ortotondi juures käima. :D Minu senised kogemused ortotondiga... jubedad. Ilmselt see oligi põhjus miks mul jubedad külmavärinad sellesse majja astudes üle selja käisid. Traumeeritud lapsepõlv meenus. :D Nüüd hakkan ma kuskil mujal arvatavasti käima, aga röntgen tehti seal majas. Üks asi tegi mind seal tigedaks - täpselt enne seda kui mina pidin sinna minema läksid arstid lõunale. Seega pidin ma seal lihtsalt pool tundi ootama kuna nad mugitud saaksid. -.-
Peale kikudoktorit kompenseeris emme mu valu ja kannatused pisikese poodlemisega. Tasus isegi ära. Vaatasin üle statiivide hinnad ja whoaa. Peab hakkama jälle meeletult kokku hoidma. No mis seals ikka. Suveks loodaks ikkagi selle riistapuu kätte saada. Kuramuse kahju, et nii vähe aega jäi poodides kolamiseks. Oleks veeeeeeel tahtnud. :D Kui ma viimati kuskil poodide vahel kolamas käisin, siis olid need poed ka elektroonika omad, seega oli mul väga nohiku tunne. :D Aga pole hullu. Maailmal on nohikuid ka vaja.
Tagasi koju loksusin sama bussiga millega ma tulnud olin. Seega jälle veetsin osa sõidust 20cm kõrgusel istmest. Võrratu! Aga mul õnnestus kuidagi ikka bussis tudule jääda, see oli juba midagi. :D Bussis ei õnnestund mul ikka und täis magada, jätkasin kodus. Väga nomnom tunne on nüüd. Kui natuke rohkem ringi keksin, siis võiks isegi ööläbi üleval istuda. Nice, nice.
Thank you, come again!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar