neljapäev, 11. august 2011

all the small things

Ma ikka oskan. Muud nagu polegi öelda. Lihtsalt... ma ikka oskan valida. Musi mulle no. Super.

Agajaa, tänase päeva ülim saavutus on see, et ma tühjendasin ära 3 oma ühe pisikese kapi sahtlit (2 veel), käisin Nurgapoes kaste otsimas ja pmts planeerisin end paigast ära. Peale seda viskasin magama ja olin lihtsalt jumala surnud. Ei tea miks, sest kui aus olla, siis midagi väga erilist ma ju ei teinud. Nüüd saab üldse selle remondiga natuke veel venitada, sest nv vabanes mul. Laupäeval lähen nüüd hoopis vb emaga ehituspoode vallutama. Otsime seda kleepsuasjandust, lambiasjandust ja diivaniasjandust. Armas. Toa värv muide... ma poleks paremat osand lootagi. Igatahes meeldib see mulle kõvasti rohkem kui see roosamannajama, mis ennem oli. Eelnev toa värv ei olnud mulle kohe päris algusest peale meeldinud, aganohjah. Nüüd saigi see välja vahetatud. Armas.

Lisaks sellele kõigele. Chilla tantsis mulle täna jälle üle pika aja. Võinoh, tegi seda pingviinikõndi. See lihtsalt võtab jalust nõrgaks.

Homseks, või kella järgi juba tänaseks, on mul plaanid juba tehtud. Ka tore.

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar