reede, 19. august 2011

hm

Hommikul nägin nii ulmekat und. Nägin, et keegi oli mu majale pommi alla pannud ja see lendas õhku sel ajal kui ma seal sees olin, aga õnneks või kahjuks jäin ma ellu. Enne plahvatust nägin ma veel oma tädi rõdul istumas nii, et ta sisikond temast pmts välja voolas. Võigas uni oli igatahes.

Päeval koristasin. Nii uskumatu kui see ka ei tundu on mul peale igapäevast koristamist veel midagi koristada. Ja peale iga koristamist leian ma jälle ühe prügiämbritäie kola. Normaalsus.

Õhtul otsustasin ikkagi Kaberlasse tulla. Oli õige otsus. Sain jubehead grillliha süüa. :D Mul ei saa sellest ilmselt kunagi küllalt. :D Suht mõtekas oli tegelikult siia lihtsalt magama tulla, aganojah. Näen ju jälle oma kõige lemmikumaid kutsusid ja lisaks sellele pidin ma veel mingid paberid siia tooma. Ütleks, et on tore olla kasulik.

Ja siis veel see asi... bussijuhid on kohutavalt hajameelseks muutunud. Ma seisan bussijuhi kõrval ja ootan juba, et ta kinni peaks ja ma maha saaks minna, aga ei, tema sõidab peatusest mööda. Lõpuks lastakse bussist maha ikka siis kui küsida maha. Selline asi juhtus mul sel suvel juba kolmas kord vist. Kui oleks tihedam bussiga sõitja, siis lisanduksid sinna kindlasti mõned korrad juurdegi. Igatahes, positiivne on see, et ma ei pidanud mingit ulmeliselt pikka maad õige kohani kõndima. Ütleks, et sain pmts 'ukse ees' maha minna. Niiet hästi!

Homme lähen hommikul mingi kell 8.45(?) mineva bussiga koju tagasi. Armas... Ja koju jõudes hakkan ilmselt jälle koristama. Super.. Aga Chilla puuri sain ma nii kenasti ühte nurka sobitada, et toas on nüüd kõvasti rohkem ruumi. Selle üle on küll ainult hea meel. Aga homme on tegelikult veel suhteliselt palju teha. Kui ma oma tuba enam koristama ei pea, siis pean aitama teistel teisi tubasid kraamida. Jube elu. :D

Wifi saamiseks muide olen ma praegu pmts otsapidi laua all, niiet tubli mina.

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar