reede, 19. august 2011

natuke juttu

Mu unenägudel on midagi viga. Eile nägin, et ma lendasin õhku ja täna, et mu majas kummitas ja selline jura. Seriously? Kas kellelgi mulle häid unenägusid laenata pole? Ükssarvikuid või kiisusid või vikerkaari ja sellist asja? Mulle hakkab juba päris närvidele käima see, et ma näen unes mingit musta auku, peaaegu suremist ja siis veel surmahirmu.

Kohe kui Kaberlast koju jõudsin läksin magama. Sellest unest ei mäleta mitte midagi. Lihtsalt ärgates oli hea unetu olla. No ja siis sai toas natuke asju kohendatud, patju klopitud ja selliseid asju tehtud. Hiljem lihtsalt passisin ja ootasin külalisi. Vinge. Ema küll närveldas jubedalt. On see paha, et see minu jaoks naljakas oli? :D

Praeguse seisuga on üks külalistest magama vajunud ja teised vestlevad köögis mu emaga. Plaanitakse homseks mingit ringi vuramist autoga, millest mina aga osa võtta ei saa. Mul on natuke teised plaanid lihtsalt. Aga teine kord ehk? Mine sa tea. Homme vuran mina igatahes bussiga linna poole.

Siiski jube mõnus on veeta aega sugulastega, keda näeb nii harva. :)

Ahjah, mulle meenus veel eilsest midagi. :D Kui ma Kuusalus bussi ootasin ja isaga bussipeatuses vestlesin, siis tundus mulle hääle järgi, et buss tuleb. Tõstsin ärevusest nii suure paanika, et mu kõrval olev naisterahvas seepeale juba püsti tõusma hakkas. No ja siis sõitis nurga tagant välja väike sõiduauto. Naisterahvas vaatas hiljem kurjustavalt minu poole. See oli ehtne tõestus, et bussipeatuses olevad inimesed kuulavad teiste juttu pealt. :D

Ahjah, kui ma eile Kaberlasse jõudsin, siis hakkas kohe vihma sadama. :D Järeldus - tulen mina, tuleb vihm.

Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar