pühapäev, 7. august 2011

"I'm not lazy, I'm on energy saving mode."

See mis praegu kõrvaltoas toimub... see peaks ilmselt olema midagi õudusunenäo sarnast, aga mul on kohati isegi hea meel seda kuulda. Seda öeldes tekib kohutava inimese tunne, aga... jah.
Lisaks kõigele igatsen ma veel paljusid kalleid inimesi näha. Ja see on see kõige hullemat sorti igatsus kusjuures.
Minu puhkusel puhkamine ajas mõned inimesed päris paanikasse. Seega tegin otsuse, et telefoni hoian ma ikka sees. :D
Ja paar päeva olen ma juba võtnud hoogu, et hakata kokku panema kola, mida keldrisse viia... Tänase ööga loodaks asjaga ühelepoole saada nii, et päeval saaks juba tegutsema asuda.
Varsti millalgi liigun äkki Tartu poole isegi. :O Sellised uudised ka. Ja siis 13-14 august olen ma majavalves jälle, aga seekord mitte Kaberlas. Tore.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar