laupäev, 13. august 2011

"Most of the things you worry about never happen."

Tänane kujunes veidraks, kohati väga üllatavaks, kohati liiga kiirelt mööduvaks.
Kuna mul tuli eile nii kella kümne aeg õhtul selline tore idee Triinu juurde ööseks minna, siis.. siis ma läksin. :D Sündmusterohke asjadepakkimine lõpuni viidud ja ma läksin. Läksingi just sel põhjusel, et teadsin, et mul täna midagi muud teha pole ja kuhugi kiiret väga pole. Nojah, hommik läks teistmoodi. Kuskil kell 11 hakkasid igasugu kõned sisse tulema. "Tere hommikust!", "Kas sa magasid?", "Kas sa oled juba kodus?" jne. No ja siis lendas sisse üks järjekordne ema kõne, et jookse koju, Sirje viib meid linna. Mis mul siis üle jäi. Toppisin oma elektroonika ja juhtmed taaskord kotti ja jooksin koju. Kodus keerasin mingi kerge hommikueine kokku ja sättisin end kiiruga valmis.
Linnas polnud nii palju jooksmist varem olnudki vist. :D Laelambi valisime välja mingi viie minutiga ehk. Siis veel kõikvõimalikud ehituspoed kammisime läbi, mis oli ka võrdlemisi... lõbus? Leidsime mingi huvitava istumisaluse, mille saab lahti magamisasemeks teha. Erilist arutamist selle ostuga polnud. Pmts, 'selle me siit kaasa võtame ja jutul lõpp'. Seinale seda kleepsu ma kuskilt ei leidnud niiet see pildike ilmub seinale ilmselt šablooni abil. Vot nii.
Kui linnast tagasi jõudsime, siis käisin ma veel nurgapoes kaste toomas. Plaan kastidega on selline, et sinna ümber keerame ilusti mustavärvi riide ja need jäävad mulle tuppa riiulitesse. Vot sedasi. Plaane on. Hea on.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar