teisipäev, 30. august 2011

drowning in my own mind

Sina.
A ja kool hakkab kohe varsti neljapäeval. Homme on seega viimane vaheaja päev. Ütleks, et jamasti, aga see ei väljanda seda jubedat enesetunnet, mida see tegelikult tekitab. Imelik on tegelikult kuulda kuidas mõned inimesed kohati kooli ootavad. Kõigil on omad põhjused muidugi ja mõned neist on isegi mõistlikud, aga kui mulle öeldakse, et neil pole nii kui nii midagi paremat teha, siis lendab mul küll karp lahti. 
Tahaks tegelt jubedalt homme linna minna, aga homme ei saa. Jään siis lootma esimesele septembrile, sest see peaks minu teada olema lühike päev. Nojah, eks näis mis saab. 
Lisaks kõigele sain ma teada, et mu vanaonu suri täna hommikul. Olukorda see igatahes paremaks ei tee, aga eks me kõik üritame kuidagi ikka hakkama saada. 
Thank you, come again. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar