teisipäev, 4. september 2012

"A Te olete ju ikka sõbrad edasi, eks?"

oma musiga
Mõtlesin, et peaks hakkama raamatut lugema. Tjah.
 Palju huvitavaid asju juhtus täna. Käisin vannis. Vett ei olnud sees, nii et sokid ei saanudki märjaks. 
 Vahtisin endiselt Maiju pilte suu ammuli ja niuksudes. Kärol on armunud. Nüüd peab ema ka ära armuma. Küll isa armuks ka ära. Lõpuks on ta ju kõigisse mu lemmikloomadesse ära armunud. Isegi vanasse naabrinaise koera oli armunud. Ta ei tunnistanud, aga ma tean seda pilku. Vähemalt ühes silmas oli see pilk. Teine silm on lihtsalt... suur.
 Naljakas on kuidas ema räägib mulle, et ma issit närvi ei ajaks millegagi ja siis tuleb koju ja lõugab nagu draakon. Me oleme issiga BFF'id. Issi tuleb mulle kaebama, kui emme liiga teeb.
 Paluks neljapäeva. Aitäh.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar