laupäev, 15. september 2012

ma tahan tegelikult väga, väga magama minna praegu. säh, võtke lugemist.

 Ma ei saanud terve öö normaalselt magada. Ärkasin iga natukese aja tagant üles. Kusjuures enne oma hommikust äratust olin ma juba ärkvel.
 Linna jõudsin natuke peale üheksat. Läksin otsejoones Lastepolikliiniku poole. Peale pidin ma tervelt tunnikese istuma ja ootama. Olin jõudnud kohale pool tundi varem, sest lootsin salamisi, et saan varem ära käidud + olin olnud teel sinna kiirema sammuga kui arvasin. Ja siis olid arstid nii pool tundi veel graafikust maas. Kena tunnike sai seal ooteruumis istutud. See oli suhteliselt tappev. Seda enam, et ma öösel magada ei saanud. :) Igatahes. Midagi surmavat mul viga pole. 2 soolatüügast. Lähen neid vist järgmine nädal kõrvaldama. Ja saabki ühelepoole.
 Peale arsti juures käiku sättisin ennast Kristiine poole, sest pidin endale uued teksad ostma. Well, that was fun. Minu jaoks on teksade ostmine alati seiklus. Ebameeldiv seiklus. Peavad mu jalad niiiiiii kuradi pulgad siis olema... Nojah, igatahes. Käisin mööda poode nagu lollakas. Selg valutas, kurk kuivas, jalad olid nii läbi omadega. Oleks tahtnud lihtsalt pikali visata. Jõudsin Zarasse. Proovisin peaaegu kõik sealsed püksid jalga. Leidsin ühed sobivad ka. Maksid päris viisakat hinda ka. Mõtlesin igaksjuhuks veel natuke ringi käia. Jõudsin siis Terranovasse... Krahmasin peaaegu kõik sealsed teksad kaenlasse ja läksin proovikabiini. Leidsin sobivad teksad. Kuna mul on Terranovast ostetud teksadega positiivsed kogemused ja see hind oli ka tsipake väiksem, siis lõpetasin pükste otsimise sealsamas. Ühesõnaga püksid sain ma kätte. Kuna mul jäi veel raha järgi ja Robini tulekuni oli ikka tükk aega veel jäänud, siis mõtlesin veel New Yorkerist toppe otsida. Sest mul on neid vaja. Musta ja valget. Sain need ka kätte. Mul jäi veel aega üle. Läksin lemmiklooma poodi. Mingi seitsmes kord vist juba. Vaatasin loomi. Sealne tšintšilja oli niiiiiiiii palju suurem kui minu oma. Ta nägu oli musta värvi ja keha oli tumetumehall (jah, ma tean, et ma kirjutasin tume 2x), aga kõhu alt oli ta valge. Tema reklaamis ka ennast seal. Üliiiiiiiinunnu elukas oli.
 Kui Robin lõpuks minuni jõudis, olin ma juba suremas. Väsimusest. Valutamisest. Kõigest. Ja siis käisime me veel Kristiine Keskusele 7 ringi peale. Sest topelt ju ei kärise. :):):):):)
 Saabudes kesklinna läksime Tammsaare parki. Seal oli mingi üritus. Pole absoluutselt õrna aimugi mis üritusega tegu oli, aga miski bänd mängis seal. Hapud Viinamarjad oli vist nimi. Päris 5 bänd oli. Edasi läksime Solarise Pet Center'isse jänkusi vaatama.
 Koju jõudsin ma kuskil kell pool 9. Issver kui väsinud ma olen. Ja ma pean veel Robinile helistama, et teada saada ega tal kõrva juuksuris otsast ei lõigatud. Ma ei jaksa rääkida. Ma ümisen
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar