teisipäev, 4. september 2012

HAA-HAA!

 ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli. ma ei lähe kooli.

 See ehe õnn, mis lapse silmist vastu särab. Need üksikud õnnepisarad, mis neist silmist langevad... Keegi ei tea, milline ääretu õnn on lapse jaoks, kui tal lastakse tegeleda aasta jooksul sellega, mis teda tõesti huvitab ja seda ilma kellegi kamandamise ja maniakaalse jälgimiseta. Las laps olla. Lihtsalt. Siit võib midagi väga suurepärast tulla. Olen väga sillas selle 'oma aasta' pärast.

 Täiesti teisel teemal... Issi tuli täna koju! Kodus oligi juba kuidagi nii imelik ja võõras olla. Operatsioon oli edukas, kasvaja on läinud. Haiglas oli ka üli fun, fun, fun olnud. Vaade palati aknast oli võrratu olnud... Tjah, meil oli issiga pikk vestlus. Nüüd hakkame lihtsalt kogu perega lootma, et rohkem selliseid kasvajaid ei teki, sest see oli tal tegelikult juba teine kasvaja... Aitab kah!
 Kodus mõtlesin, et peaks koristama. Ja sinna see jäigi.
 Ma tahan Maijut omale. Leidsin Tallinna Loomadehoiupaiga kodulehelt omale lemmiklooma. Äkki saab neljapäeval külla minna. Emmega peab veel ka pikalt rääkima. Võinoh, proovima. Pühapäeval üritasin. Pisarad tulid koguaeg silma. Korduvalt hakkasin nutma. Tundub, et talle on väga raske selgeks teha, mida üks väike kutsa mulle tähendaks. Ma olen juba neljandast eluaastast peale kutsut soovinud. Iga kiri Jõuluvanale sisaldas soovi saada päris oma väike kutsu. Samuti teadsin ma alati, mida oma sünnipäevaks küsida. Tjah, ühel aastal saatsin Jõuluvana perse, sest see värdjas lihtsalt mõnitas mind. Saatis mängukoera. Värdjas... Igatahes. Ma kirjutan vist emale kirja, sest ma hakkan muidu nvn nutma. Öäh. Järjepidevus.
 Neljapäeval lähen ilmselt linna. Pean raamatupoest läbi käima kindlasti. Koostan mingi nimekirja raamatutest, mille ma sel aastal läbi pean lugema. Võtan kindlasti ette üle 8 raamatu, sest mul peaks ju teoreetiliselt aega lugeda olema, või mis? Lisaks tahaks ka Lush'ist läbi käia ja mingi hea lõhnaga kreemi endale leida. Praegune kreem panevat mind lõhnama nagu vanainimene. Tänks. Tead küll kes... tänks. Ahjaa, nägin nüüd reedel linnas käies, et China Glaze'i küünelakid on soodusega, nii et luban vb ühe osta endale.
 Homme koristan. Raudselt. Mu toa põrand on üleni lihtsalt riideid ja asju täis. Täielik hullumaja. Mu laud on täiesti juhtmeid ja raamatuid täis. Jube.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar