neljapäev, 13. september 2012

I don't know how to deal with what I'm feeling.

 Olin issiga kodus. Vaevu rääkisime. Enam vist pole BFF'id. Kahju on.
 Oleksin pidanud peaaegu homme varahommikul linna minema, sest naine, kellelt me koerapuuri ostame pidi lennujaama minema ja siis oleksin ma selle puurikolaka pmts kätte saanud, aga see bussidega sebimine ei paistnud kuidagi toimivat. + tuli välja, et ta tuleb juba 15.09 tagasi. Siis ei paistnud enam tähtsust omavat. Koeraplika kohta veel helistatud pole. Niiet on veel aega koristada ja tema jaoks asju osta. Kui ma reedel linna lähen, siis ilmselt vallutan lemmiklooma poode.
 Homme hakkan küüsi tegema endale. Plaan on olemas juba. Ja siis ma mõtlesin veel, et äkki peaksin eraldi mingi küünte teemalise blogi tegema. Kas peaksin? Blogis tuleks juttu küünelakkidest, mida ma kasutan ja kuidas ma mõningaid mustreid ja asju teen. Oleks see hea mõte? Aega mul ju põhimõtteliselt oleks. Avaldage arvamust. :)
 Lisaks sellele olen ma homme üksi kodus, sest issi läheb linna arsti juurde niite välja võtma. Homme saab siis armi täies hiilguses näha. Vöimas.
 Igatsen mõningaid inimesi.
 Thank you, come again.

2 kommentaari:

  1. See küünte teemaline blogi oleks hea mõte minu arust. :)

    VastaKustuta
  2. Olen nõus eelneva kommentaariga. :P Neid postitusi vahiks seal alati. :P

    VastaKustuta