pühapäev, 9. september 2012

look for the girl with a broken smile, ask her if she wants the number of my orthodontist.

 Oh right... IDGAF.
 Reedel tuli Robin siia. Nunnu oli. Alles täna hommikul pidi ära minema. Kahjuks. :(
 Päev on möödunud netis surfates. Läksin tagasi Tallinna Hoiupaiga kodulehele. Ei taha kuidagi alla anda. Üldse ei taha. Lisaks sellele otsin veel kutsule kõike vajalikku kraami (kaelarihm, jalutusrihm, söögi- ja jooginõu jne.). Sihikindlus viib edasi. Right?
 Ma jõin parasjagu oma Coca-Colat, kui mu tuppa lendas mu ema sõbranna ja hakkas ajama, et Coca-Cola on kõige jubedam jook maailmas, et see on nii, nii kahjulik, et mul pole varsti hambaid enam suus ja mu organid hakkavad üles ütlema ja, et Kaika-Laine oli öelnud seda ja teist. Seda kõike kuulates tekkis mul hirmus janu. Tõstsin klaasi huulte juurde ja jõin kõige paremat külma jooki maailmas - Coca-Colat. Mulle meeldib mu ohtlik elu.
 Millalgi järgmise nädala sees lähen ma linna ka. Ma pole veel päris kindel mis päeval, aga neljapäev, reede ja laupäev tunduvat võimalikud päevad olema. Kui keegi üldse mu blogi loeb ja tahab kokku saada, siis oleks armas märku anda. And I'm all yours (well, almost).
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar