kolmapäev, 19. september 2012

miks sa minust aru ei saa?!

üks parimaid GIF'e
 Ma hakkan ilmselt täna lihtsalt surema. Veel nüüd öösel. Sest mul pole absoluutselt õrna aimugi mis toimub. Ükskõik kui palju ja kui paljude poolt mulle ei öelda, et kõik on okei. Defineeri okei. Ma ei saaaaaa olla. Üritades magama jääda hakkavad igasugused mõtted pähe ronima. Kõik mis mind potensiaalselt nutma võib ajada või tekitada jälle mingi debiilse paanikahoo. Otsustasin kirjutada, et neid ennetada. Samas nutnud olen ma enne ju ka kirjutades... We'll see, mis saab. Igatahes. Olen murest roheline ja keegi ei paista mõistvat. Olen ju ennegi saanud teist inimest usaldades lihtsalt vastu vahtimist. Mitmeid kordi. Küll see oleks vahva kui see korduks... I mean, ma võtaksin ilmselt omale ükskõik mis jõudu kasutades kutsika ja oleks õnnelik üksikema kahe karvase lapsega. Või õnnetu. See osa pole veel päris selge.
 Mida ma olen täiesti vihkama hakanud? Lubaduste väänamist. Ei, mkmkmkmkmkm, eieieieieieieiiiiii. Kõige rõvedam asi üldse. Sulle antakse konkreetne lubadus. Sa usaldad inimest ja usud teda. Mida tehakse? Hakatakse seda lubadust väänama. Hakatakse kauplema. "Aga kui ma teen ainult nii ja naa jnejne." (ilma konkreetse näiteta on tsipa raskem seletada, aga ma loodan, et see on mõistetav -.-) Lõppkokkuvõttes on lubaduse originaal täiesti unustatud. WTF? No ei, selline asi ei saa ju okei olla. See vihastab mind meeletult. Rohkem kui välja näitan. Sellise käitumise jätkudes ei saa ju säilida/tekkida selline asi nagu usaldus.
 Minu point? Ma olen väsinud, vihane, mures ja tahaksin midagi lõhkuda. Loodan, et sul on seal kuradi lõbus.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar