esmaspäev, 12. november 2012

"A spark of kindness can start a fire of love."

sest ma olen pildil koos oma issiga ja täiesti albiino :):):):)
 Tänane hommik oli nii uimane. Kui ma hakkasin juba aru saama mis toimub, siis saatsin isale pisikese sõnumi heade soovidega ka teele.
 Terve nädalavahetuse võtaks ma kokku sellega, et mulle meeldib oma kiisu seltsis olla. Ja nüüd lähiajal hakkab jälle tekkima selline haige igatsuse moodi... tunnetemoodustis. Jube asi.
 Mu oravake oli solvunud, sest olin ta hüljanud. Leppisime siis ära kui ma ta puurist välja jooksma lasin. Tšintšiljadega on lihtne erinevaid lõhnu hinnata - kui talle meeldib, siis hakkab ta tantsima. Kui tšintšilja tantsib, siis sina kiljud... sest see on nii kuradi armas! Ja täpselt nii ongi. Täpselt nii... every fucking time...
 Veel täna õhtul teen ma natuke tõlketööd ja homme tegelen samuti sellega. Loodaks kuskil selle vahel kirjutamisega ka tegeleda.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar