kolmapäev, 21. november 2012

Bonni

 Ma toitun viimasel ajal väga ebatervislikult. Päevas läheb 2 väikest pitsat ja kui veab, siis pakk krõpse. Et asja tervislikuks teha joon ma ära ka liitrise apelsinimahla. Ma olen kaalus alla võtnud 2 kilo. WTF?! -.-'
 Eile läksin jälle Loomade Hoiupaiga kodulehele luurele. Jäi silma üks armas lontkõrv. Ema helistas ja küsis ta kohta. Esimest korda vedas meil nii palju, et me oleme esimesed, kes sellest koerast huvitatud on. Kuigi koer on veel karantiinis, lastakse meid sel laupäeval teda vaatama. Ja mina hüppan mõistagi rõõmust üles-alla. :) Kui kutsu peaks meile sobima, siis saaksime ta ilmselt detsembri alguses juba endale. Aga eks see paistab.
 Homme olen issiga kodus. Täna tuli ta isegi minuga juttu rääkima. Ma olin niiii üllatunud. Positiivselt muidugi. Jagasin temaga oma krõpsupakki ja jutt jooksis... või lonkas. Natuke awkward oli.
 Igatsen oma inimesi.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar