kolmapäev, 28. november 2012

sweather weather

Well fuck, mul pole postitust teise blogi jaoks. Fuck me, right? 
Tänane oli... sisurohke. Tolmuimeja oli mu sõber. Kõige suurem sõber oli muidugi salvrätikupakk. Toast tuppa liigun ma üks selline pakk näpus ja olen üleüldiselt nagu boss123. Enesetunne on kaunis kehvake. Mind kutsuti homme Kaberlasse keldrisse seinu värvima. Emale see idee väga ei meeldinud, sest ma pean päris, päris kindlasti järgmiseks nädalaks terve olema ja see kelder on ülimalt külm. Eks ma siis joon kodus teed ja.. koristan. Ma ei tea küll mida ma koristama pean, aga hei... ma koristan. 
 Käisin täna veel Nurga Poes kaste ka toomas. That was fun. Ainult ühe korralibisesin ja oleks külili kukkunud. Mul pole õrna aimugi kuidas ma tasakaalu tagasi sain. Lund tuli ka muidugi non-stopilt. Väga jõulune tunne oli. 
 Ma tean, et ma olen seda maininud, aga ma vihkan oma nohu. Ma nägin täna öösel unes, et ma upun merre või ookeanisse. Jaan Tätte oli seal, seega olen ma ilmselt omadega täiesti sassis. Aitäh, nohu. Kuradi värdjas asi...
 Ilmselt tõmban ma praegu siin asjad kokku ja tegelen veel oma ainsa lapsega. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar