esmaspäev, 5. november 2012

awesome chinchilla is awesome!

tibutibutibutibutibutibu
 Ma olen oma tšintšilja üle uhke, sest ta õppis lehvitama. Ja ta oskab mulle märku anda kui ta liivavanni vajab. Näiteks täna tuletas ta mulle seda vägagi osavalt meelde. Niiet jah, selle koera saamise menu keskel poputan ma endiselt oma oravakest nagu kõige armsamat olevust maapeal (kes ta ka on).
 Küüntest rääkides. Tegin täna postituse küüntest, mille ma tegelikult tegin eelmisel nädalal. Postituste ilmumine ja mu küünte välimus ei lähe ilmtingimata alati kokku, aga vähemalt midagi ilmub eks? Lisaks sellele mõtlesin ma hakata tegema järgi neid nailart videoid, mis youtube'iski on. Ei, ei, ma ei hakka filmima, vaid ma hakkan vaatama kas tõesti on 'ülilihtsad' mustrid ja värgid tehtavad ka mitte nii osavatele inimestele ja kuidas see välja kukub. Ilmselt feiliks ma meeletult palju. We'll see. 
 Homme ärkan ma kell 9 üles, sest ma pean leidma elumõtte. Or sth. Täna nägin ma jälle inimese moodi välja ja see oli päris hea tunne, nii et homme jälle. (Ärkasin kell pool 2 päeval. Don't judge me!)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar