laupäev, 17. november 2012

asjalik

Well, tänane ei hiilanud just millegi ülivingega. Tänase päeva highlight oli see, et mu jalg läks liigesest välja. Täpsemalt põlv. Ma enamvähem raksasin selle ise tagasi. Kõik on korras. Midagi polekski nagu juhtunud. Ma olen ainult omadega kipsis ja ühe kannikaga ratastoolis. Või siis mõtlesin ma selle osa loost välja. Go figure.
 Homme lähen emaga linna. Me lähme missiooniga, nii et muuks jamaks ilmselt aega pole... selle ajani, mil missioon on täide viidud loomulikult. Sõtta lähme nimekirjade ja uskumatult täpse orienteerumisoskusega... lõpuks läheb nii või naa kõik perse, aga me üritame. :)
 Lõppu kirjutaks selle, et ma unustasin selle eile postitada, nii et teen seda täna hommikul enne linna minekut. :)
 Ma nägin unes, et pitsad tantsivad mulle. What is my life...
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar