neljapäev, 29. november 2012

"You don't have a soul. You are a soul. You have a body."

Nohu hakkab kaduma. Enam ei pea iga natukese aja tagant nuuskama. JESSS!!! Praeguseks on küll ninu täitsa katki ja valus, aga küll see ka paraneb.
 Meie suur, tähtis koristus nädalavahetus hakkab lähenema. Mina pean olema ainult see piitsaga vennike, kes teisi koristama peksab. Muud mul siin vist eriti teha ei ole, aga nõutakse, et ma kohal oleks. Nojah, las see olla.
 Homme pole mul mitte sussigi teha. Kurb lugu. Mängin ilmselt oma oravaga või siis määratakse mulle hommikul telefonitsi mulle mingid kohustused. We'll see.
 Ahjaa... Kas mingi torm on praegu liikvel? Sest mu maja ümber on praegu jõhkrad tuuled, mis tungivad läbi akende juba. Need ei aita just sooja saamisele kaasa. Eelmine aasta oli Moonika, kas siis see aasta on Klaarika? Või mis toimub?
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar