neljapäev, 1. november 2012

seiklused interneti avarustes: koeraotsingud

 Võtsin end täna õhtul kokku ja hakkasin meeleheitlikult otsima koera sellistelt lehekülgedelt nagu soov.ee ja okidoki.ee. Kõikide mõistlikke ja konkreetsete kuulutuste juures oli ka palju neid, mis ei omanud mingit loogikat. Mõtlesin mõningaid neist ka siin jagada. (Tehke pilt suuremaks, siis paistab kiri ilmselgelt paremini.)
usklik ja vahel lamba lambakoer? käe saab vist ka kaubapeale.  I'll take that.

see ajas mind lihtsalt segadusse... 

wait what... kutseharidusega kutsikad?

pmts saame me prantsuse buldogi armastava kodu, koolitatud paberi ja laiendatud tervise garantii?

ma ei mõista küll seda venekeelset osa tekstis, kuid tuleb tunnistada, et see pilt ja pealkiri müüvad. kes ei tahaks, et nende koer aitaks neid majapidamistöödes?
 Tjah, that was fun. Lõpptulemusena leidsin ka potensiaalsed kutsud, kelle omastada võiks. Vaatab veel kelle ema homme telefonitsi kätte saab. Täna õhtul see igatahes ei õnnestunud.
 Mis ajast on tunnustuse nõudmine heategude eest okei? Nagu reaalne teistele nina alla hõõrumine, et said millegi suurepärase ja ilmselt ka elusid päästva asjaga hakkama. Seda on vastik pealt vaadata. Õudselt tahaks midagi öelda. Nii väga tahaks sellele inimesele sitasti öelda, aga lisaks sellele, et ta nõuab tunnustust, vingub ta selle kõigile veel välja nagu eit, nii et mina paistan halva inimesena ja mina pean hakkama teiste paska taluma. Tähelepanuvajadusega tatikad... ma ei või.
 Mu reedesed plaanid tegid nii järsu muutuse, et süda läks pahaks. Pidi olema rahulik päev ja siis õhtul oleks saanud inimestega sellel kogunemisel kokku, mängind mänge, saanud uusi tutvusi jnejne., aga tjah, läks teisiti seekord.
 Ma ei tunne end hetkel kõige suurepärasemalt, seega heidan pikali ja viskan sussid püsti.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar