esmaspäev, 12. november 2012

My nights are sleepless and my thoughts are endless.

Tädi on mu tõlketööga väga rahul. Ma olevat parem tõlkija kui tema eelmine... tõlkija. Ta ilmselt arvas, et ainsad inglise keelsed sõnad mida ma mõistan on cat, dog ja rabbit. Niisiis veel õhtul pidin ma tema imestamist kuulama.
 See tunnetemoodustis, mida me kutsume igatsuseks? Yeah, that's happening.
 Õhtupoole vajusin veel poolunne unistama. See oli selline ebamäärane seisund. Ma nagu oleksin maganud, aga ma kuulsin muusikat ja Chilla krõbistamist (mulle meeldib mõelda, et tegu oli sellega). Kui ma sellest seisundist välja tulin, oli järsku isa kodus ja paar tundi oli möödunud. Ometigi olin ma täiesti siin. Võtaks selle lühidalt kokku sellega, et see oli kuramuse lahe.
 Peaksin vist hakkama tegelema küüntepostitusega teises blogis... Ja siis jälle tõlkima.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar