laupäev, 9. veebruar 2013

ermagerd

 Ma ei saanud ööläbi normaalselt magada ja hommikul valdas mind lihtsalt jube imelik enesetunne. Umbes, et nagu oleks jama olla, aga nagu ei ole ka. Kõht oli ka tühi, aga nagu ei olnud ka ja millegi isu polnud ka. Well, ma toppisin küll mingit sööki endale sisse, et ma päris maha ei kärvaks, aga see oli ka vastutahtmist. + ma oletasin, et mul hakkab tänu sellele parem ja see imelik vahepealne enesetunne kaob. Tjah, oletused. Just kugistasin ma alla valuvaigisti, mis mu peavalu peaks siis vaigistama. Funfunfun.
 See on jällegi oletus, aga kuradi hea oletus. Ma arvan, et see kõik imelik enesetunne tuleb unepuudusest ja see on mingil määral mu oma süü, sest teki alla sain ma veerand 2 ja äratus oli kell 7. Well, sinna vahele jäänud aeg, mil ma voodis unetult vähkresin vast minu süü pole... kui siis ainult natuke.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar