kolmapäev, 13. veebruar 2013

Vastlad olid.

miks see mulle küll nii väga meeldib...
 Mu tänane ei sisaldanud paljut. Olime emaga kahekesi kodus, sest ta oli kuskil haigeks jäänud. Ikka korralikult. Palavikuga ja puha. Siiralt loodan, et mulle mingi selline jama külge ei hakka. Seda nüüd küll vaja poleks.
 Homseks arendan ma ka vaikselt plaane. Plaan koosneb inimesele helistamisest ja näpud risti lootmisest, et kellelgi on ehk aega maha istuda ja juttu vesta. Naljakas on see, et koolis käivate inimestega kokku saades ei taheta kunagi koolis toimuvast rääkida ja pigem on tahetud kuulda millega mina olen tegelenud. Well, eriti mitte millegagi, seega on see jutt lühike ja kuidagipidi jõuab ikka koolist rääkimiseni, mida on mul kuidagi väga, väga huvitav kuulata. Põnevam kui tunnistada tahaks.
 Ma pole veel täielikult ära otsustanud, mida oma küüntega teha. I mean, ma olen midagi juba teinud, aga jah... Kuna on tulemas see uhke, uhke Valentinipäev, siis peaks mängima roosade ja punaste toonidega, aga mida täpsemalt nendega teha? Küll ma leiutan.
 Tudule lähen ma ilmselt ka varsti, varsti.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar