esmaspäev, 25. veebruar 2013

mida ma linnas tegin?

 Hommik oli veidi kohutav. Südantmurdev oli koridori treppidest alla minna sel ajal kui Bonni koridoris lohutamatult nuttis, but I did it.
 Bussis sõites avastasin, et Valkla hooldekodu juures peatudes vaatavad kõik bussis olevad inimesed üksisilmi hooldekodu elanike, kes zombie'de kombel aeglaselt bussi poole astuvad, olles bussist ja selles istuvatest inimestest justkui lummatud. Kohati tekkis selline tunne nagu oleksime peatunud loomaaia puuri juures. Ei olnud hea tunne.
 Linnas läksin esimesena Stockmanni, sest mingil põhjusel oletasin, et sealses Seppäläs on rohkem hilpe alles, kui Viru Keskuse Seppäläs. Boy  was I wrong. Enda suuruse leidsin vaevu üles. Ühel hetkel riietasin pmts mannekeene lahti. Proovisin, mis ma proovisin, aga sellest Seppäläst lahkusin ma ainult ühe kaelakee ja lauvärvide trioga. Lootsin, et Viru Keskuse Seppäläs saan ehk parema riietevaliku osaliseks. Seekord oli mul õigus. Soetasin ühe suure valge kampsuni (mis oli soodusega 7 euri odavam), ühe roosa pitsiga kardigani ja ühe pitsist pluuse. Olen väga rahul. Mõtlesin veel soodukaid otsida ja seadsin sammud Terranova poole. Täitsa pooljuhuslikult oli seal talveasjade lõpumüük (?) ja täitsa juhuslikult sain ma asjad, mille esialgsest hinnast oli lahutatud 10 euri! Soetasin ilusad mustriga retuusid hinnaga 2.99 (JAH, TÕSI) ja suure tumepruuni/tumerohelise kampsuni, mis sobis väga kenasti retuusidega, hinnaga 5.99. Mõlemad kampsunid on üli, üli pehmed ja paksud ja soojad ja kõike head.
 Lisaks ostsin ma veel uue ripsmetušši, sest vana oli otsi andmas ja uue peitepulga, mida ma tahaks juba väga proovida. Ahjaa, uue kehakreemi ostsin ka. Ilgelt hea lõhnaga asi on.
 Well, koju jõudes ootas mind juba Bonni. Temale ostsin ma ka ühe mänguasja, mis on vist praeguse seisuga tema lemmik. Selle üle on hea meel. Vast ta siis ikka andis mulle selle päevase kadumise andeks.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar