teisipäev, 19. veebruar 2013

"See, mida sa tunned, mõjutab ainult sind, kuid see, mida sa selle tundega teed, mõjutab juba teisi."

 Imelik tunne on. Pigem halvapoolne imelik. Oletan, et ühe filmi pärast, mida ma juhtusin vaatama ja jäin siis mõttesse, sest sain end kuidagi imelikult pooleldi samastada ühe peategelasega. Uskumatu tegelikult kuidas inimeste käitumine võib reaalselt iiveldama ajada. Ei tahaks ju tegelikult arvata, et kellegi tegudel võib nii suur mõju su enesetundele olla. Jube mõeldagi. Aga siin ma nüüd olen on kehvapoolse enesetunde ja mõtetega, mida on mu peakese jaoks liiga palju.
 Päev oli kah... Ka päeval enne toda filmi oli mul peas liiga palju mõtteid, mis olid ühtlasi masendavad kui ma läbinisti positiivsed, mis ilmselt niipea ei täituks ja ka see osutus lõppkokkuvõttes masendavaks...  Well, mul on seega kas depressioon või lihtsalt paarteist halba päeva olnud. Lihtsam on need mõtted lämmatada mängides Simsi või vaadates videosi kassidest või laiskloomadest.
 Aga vahet pole, sest keegi ei taha ja lihtsalt ei viitsi seda jama siit lugeda, seega võtan ma end kokku ja hakkan hoopis midagi küüntele valmistama, sest tuleb välja, et seda oodatakse.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar