esmaspäev, 25. veebruar 2013

"Opinions are like assholes - we all have them."

 Tänane sisaldas kööki ja karjumise kuulamist. Oli kaunis Vabariigi Aastapäev. :)
 Homne seevastu sisaldab šoppamist. Asi jõudis nii kaugele, sest mu tšintšillal sai hein otsa ja keegi lihtsalt pidi minema. Osutusin valituks, sest soov oli suur ja ka mul endal on paari asja vaja, mida Kuusalust naljalt ei leia. Asjast kujunes suursugusem šoping sellega, et mõtlesin surfata Seppälä koduleheküljel (jah, seda ma tegin) ja mulle jäi paar asja silma, mida oleks tore edaspidi oma riidekapis näha. Põhjus, miks valituks osutus just Seppälä koduleht... hmm, kogu kraam on odavam. Ma olen leidnud päris palju asju, mis mujal maksavad hingehinda, aga Seppäläs on sama asi palju odavam, aga endiselt sama võrratu välimusega. Lisaks Seppäläle tahan veel ka oma ühest lemmikpoest Mohito läbi hüpata, sest ei möödu ühtki linnaskäiku ilma seal poes käimiseta. Sealt saadud teksad on jube, jube head ja ma hoian igaksjuhuks silmi lahti, et saada sealt kasvõi üks hea paar veel.
 Ma ei taha väga homse suhtes mingeid kindlaid käike üles loetleda, sest ma muutun šopates spontaannseks, aga ma olen võrdlemisi elevil ja et end kuidagigi ohjata ja mingitki plaani teha, pidin ma mingeid... plaane tegema. :D
 Praegu teen küüsi. Hakkan kivikestega mängima, järgmine kord võib seda küünteblogis ka näha. Loodame, et ma jõuan veel homme enne bussile minekut pildid oma imelistest küüntest teha.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar