neljapäev, 7. veebruar 2013

"You'll never understand until it happends to you."

Praeguse seisuga olen ma täiesti terve ja valmis inimesi nägema ja mitte neid mõne surmanakkusega nakatama. Mul ei saakski parem meel olla.
 Ma ütlen ausalt ära, et pole möödunud päevadel millegi äärmiselt olulisega hakkama saanud. Koristasin veidi ja mängisin Bonniga veidi rohkem ning vahepeal jõudsin veel köögitööpindu ka uurida, millega nüüd jälle mingi jama vist on. Kui meeldiv. Me oleme vist juba kuu aeg mingil ebamäärasel pinnal süüa vaaritanud ja köök näeb ka välja rohkem nagu kolikamber. Ei jõua ära oodata juba neid tööpindu. Ma ei jõudnud neid kuu aega tagasi ka ära oodata...
 Ma siis nosin kommi edasi ja uurin, mis Tumblr'il mulle pakkuda on. Ja mulle tõesti, tõesti meeldiks mingi tagasiside mu küünteblogi kohta, ma tahaks ka teada, mida seal näha tahetakse. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar