esmaspäev, 19. august 2013

is this business serious enough?

 Ema võttis täna Kuusalu koolist mu paberid välja. Ma mõistsin just, et see kõlab täpselt nagu oleksin ma olnud kuskile raviasutusse sissekirjutatus ja mu uus psühhiaater käis mu paberitel järgi, et mind veel intensiivsema raviga tegelevasse asutusse üle viia. Või olen ma ainus, kellele see nii tundus...
 Igatahes, kolmapäeval läheme me vist pabereid uude kooli viima. Küll see saab tore olema. Kujutan ette, et see päev saab sisaldama palju näohigi ja ebameeldivaid naeratusi... või mitte ühtegi naeratust. See on ka võimalus.
 Vaatasime täna härraga "The Great Gatsby" ära. Alustasin millalgi ka raamatulugemist, aga tahtsin filmi ennem ära näha, kui olin teise peatüki keskele jõudnud. Film oli ilus. Mulle meeletult meeldis. Lugu oli ilus ja kõik oli ilus. Kurb ka. Võimalik, et tegemist on ühe minu lemmik filmidest, mida ma ei oodanud. Ma tõesti ei oodanud, et see film mulle nii väga meeldib. Soovitaks seda igakell teistelgi vaadata.
 Tahaksin rääkida ka oma postituste pealkirjadest. See kõik algas, sest business oligi serious, aga nüüd tahan ma lihtsalt näha kui palju ma seda fraasi erinevalt kasutada saan. Seega üritage vastu pidada.
 Eilse võin ma kokku võtta ühe sõnaga, milleks oleks 'KORISTAMINE'.
 Homme õhtul ootab Robbie Williamsi kontsert ja ma olen kind of põnevil. Homme on ka isa sünnipäev, kus ma sel aastal kahjuks olla ei saa. Ma kuulsin, et ta tellis suure kahekihilise šokolaaditordi JA MA EI SAAGI SEDA MAITSTA! Loodan, et ema toob kolmapäeval mulle ka tüki... või ühe kihtidest. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar