reede, 23. august 2013

Robbie Williams'i kontsert ehk introverdi õudusunenägu

 Jah, ma käisin ka seal kontserdil ja jah, see show oli iseenesest väga awesome. Robbie Williams on väga hea meelelahutaja ja kuigi ma ise seda muusikastiili väga ei kuula, oli kogu show väga võimas ja ma läheksin isegi uuesti. KUID! Ma hakkasin jälle inimesi vihkama. Neid oli nii debiilselt palju. Ilmselt on juba kõik praeguseks näinud kõikvõimalikke fotosid sellest rahvamassist, aga OH MY GOD IT WAS TOO MUCH TO HANDLE.
 Alguses tundus kõik kenasti minevat. Soojendusesineja polnud veel esinemagi hakanud. Rahvast tundus olevat sama palju nagu igal tavalisel kontserdil. Kõik oli viisakas ja võrdlemisi peaaegu talutav. I was fine. Isegi soojendusesineja esinemist kuulates oli veel inimeste vahel liikumisruumi ja kõik tundus talutav. Ja siis muutus kõik... Peale väikest pausi lava poole tagasi minnes seisis mul ees mu õudusunenägu - veel rohkem inimesi. Kõik ei olnud enam järsku talutav ja kohe kindlasti oli koheselt läinud see väike lisaruum, mis varem olemas oli. It was bad. It was horrible. Ma olin sunnitud nuusutama minu ees seisva tädikese juukseid, sest ruumi polnud (õnneks oli ta pead pesnud ja mulle meeldis ta šampooni lõhn). Ja siis lendasid platsi soomlased, kellest muidugi see priskem ja pikem, mulle kohe küljega ette seisis. Ta õlg oli mul näos. Oh ei, see ei olnud okei. Kui palusimegi tal veidikene teisele poole minna, siis oli tema vastus: "It's my spot." Well, fuck you, sir. No ja siis hakkasid need mehepojad veel üksteist pildistama, ma sain kellegi kämblaga vastu vahtimist ja hakkasin neid veelrohkem vihkama. Kuidagi õnnestus meil muidugi koguaeg ettepoole liikuda (minu jaoks on mõistatus kuidas täpselt, aga õnnestus). Ei, me ei jõudnud täiuslikkuseni ja lõpuks vehkis ikka mingi tšikk mul oma hobusesabaga näos. JA SIIS NAD VEEL TANTSISID! Liiga paljud inimesed hõõrusid end tol õhtul mu vastu. Tundsin end räpasena.
 Koju jõudes olin ma nii väsinud. Kujuta ette väsinud ja korruta see veel nii viiekümnega. I was so done with everything. Inimesed on suurtes kogustes väga väsitavad.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar