pühapäev, 18. august 2013

srss bsnss s srss

 Mul on nii hea meel, et mu arvuti saabub kolmapäeval parandusest ja ma saan oma sõpra uuesti emmata. Mul on no nii hea meel. Lausa nii hea meel, et ma tundsin vajadust siia uus postitus teha.
 Ema jäi eile siia ööseks ja... jah. Täna käisime natuke poodides, et köögi jaoks asju leida. Leidsime ka ja mul on selle üle väga hea meel. Emal oli ilmselt veel parem meel. Robin tuli ja koju. Tjah, see juhtus ka. Igast asju juhtus. Elu juhtus ka. hahahahahaha. kill me.
 Homme lähme vist Bonniga koerteaedikusse või vähemalt mingi jutt oli. Bonni tahab ju ka koerasõpradega mängida ja me pole seal terve igaviku käinud. Mu koer on täiesti ebanormaalselt armas ja üritab tark ka olla. Vähemalt üritab. :)
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar