reede, 16. august 2013

there is not enough serious in your business

 Ma ei ürita isegi hakata meenutama, mis vahepeal juhtunud on ja hakkan lihtsalt rääkima, mis toimumas on. Täna on toimumas see, et ma peaksin üksinda kodus olema, sest Robin läheb Kaberneeme, et oma kaugelt tulnud onuga hängida. Nagu ikka helistasin ma hommikul emale ja rääkisin temaga niisama juttu samal ajal koeraga väljas jalutades. Ma võisin mainida, et ma olen täna üksi kodus ja mu ema võis sellest järeldada pidžaama pidu. Seega tuleb välja, et ma ei olegi täna nii üksi kodus ja see teeb mind natuke rahulikumaks, kui ma enne olin. Rahulikuks ei tee mind aga see, et ma pean hakkama nüüd ja kohe koristama. Tore.
 Ma käisin täna ka üle tee asuvas kaltsukas, sest olen juba väga pikka aega otsinud omale valget triiksärki ja täna tuli kuidagi selline imelik tunne, et ma pean sinna minema. Arvake mille ma sain? Valge triiksärgi, mis istub mul väga kenasti seljas ja näeb väga armas välja. Mul oli selle üle kohe nii hea meel, et tulin koju ja panin pesu pesema. Peaksin vist jätkama ka edasiste toimetustega, aga ma tahtsin siia midagi kirjutada, et näidata, et ma pole seda kohta täiesti ära unustanud.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar