laupäev, 3. august 2013

reede

vabandage mu parempoolse silmavalge punast ala, ma pole tegelikult pimedaks jäänud, aga veresooned tahavad ka vahel välja mängima tulla

 Ärkasin täna hommikul kella kaheksa paiku. See on umbes see aeg, mil härra tööle läheb. Mõtlesin, et oleks tore varakult üleval olla ja üritasin end äratada varajase Simsi mänguga. Well, sel ajal, kui see alles laadis, jäin ma magama... korduvalt. Lõplikult tõusin ma voodist kell 12.
 Mingil hetkel hakkas mul kodus igav, nii et läksin Ülemiste Keskusesse möllama. See oli sisukas seiklus seni, kuni ma avastasin, et mul pole rahakotti kaasas. Kraapisin taskutest nii palju raha kokku, et ühe toreda ja ammu soovitud kulina saaks ära osta ja sellega oligi enamvähem pidu läbi. Kappasin koju ära ja hakkasin koristama sest et yolo. Õigepea jõudis ka härra siia, mis teeb mu meele alati rõõmsaks.
 Jõudsin härrale juba ta kingituse ka üle anda. Härra sai omale vokkpanni. Momendil on ta seda köögis sisse õnnistamas ja tundub väga rahul olevat. Sellega langes mul kivi südamelt, sest ma mõttes juba peaaegu nutsin teadmatusest mida kinkida. Aga positiivne on see, et ma kingiga puusse ei pand. :)
 Homme on ka igasugu seiklused tulekul ja Bonni saab omale uue sõbranna ka... kui kõik plaanipäraselt läheb.
 Oli meeldiv.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar